INGREDIENTS:
- Filets del tall que es pela (jo n'he fet servir tres mitjanets per persona)
- 1 ceba petita
- 1 all
- 3 cullerades de tomàquet triturat de pot
- xampinyons frescos o qualsevol altre bolet que ens agradi
- vi blanc
- caldo de pollastre (o pastilla avecrem)
- farina
- sal, oli i pebre
PREPARACIÓ:
Salpebrem els filets i arrebossem amb la farina. En una paella amb una mica d'oli els fregim, un cop daurats els traiem i reservem a sobre de paper de cuina.
En la mateixa paella i el mateix oli sofregim la ceba picada petiteta a foc mitjà, quan estigui blanqueta afegirem l'all també picat. Deixarem sofregir uns minuts. Afegirem el tomàquet triturat i courem 10 m. Després afegirem el vi blanc , deixarem evaporar l'alcohol i courem 10 m. més. En aquest punt afegirem els talls reservats i el caldo ( un gotet per començar), remenem, esperem que espesseixi i tornem a posar un altre gotet de caldo. Repetirem l'acció fins que quedin els talls quasi coberts de salsa. Si ens quedés la salsa massa líquida la podem espessir amb una mica de farina, prèviament desfeta en aigua, millor calenta. Rectifiquem de sal i hi afegim els xampinyons. Deixem coure 20 m. a foc lent i servim.
Si no tenim xampinyons frescos, podem afegir en els últims cinc minuts rovellons en conserva o qualsevol altra.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada